Retiro park - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu Retiro park - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu

Retiro park

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Loes en Ron en Lisa

08 Oktober 2017 | Spanje, Madrid

Vanuit het hotel hebben we een taxi besteld en zijn we naar de Bistro
Fontys gereden. Hier hebben toast gegeten en vier croissants meegenomen om in het Retiroop te kunnen eten. Dit park kun je vergelijken met het Vondelpark in Amsterdam maar dan vier zo groot. Op zondagen zoals vandaag was het heel druk met madrilenen die weekend komen vieren in het zonnige park. Overal zie je wandelaars, fietsers en skaters die een parkoersje hebben uit gezet. Er was ook een hondenmarkt... Het honden asiel wilde de honden een nieuw thuis bezorgen. Na eventjes zoeken en gewandeld te hebben kwamen we bij de roeivijver aan. Hier was het gezellig druk van de mensen en overal staan kleine groepjes muziek te maken. We hebben bij de cijfer de croissants op gegeten en de kruimels aan de musjes en vissen gegeven iets wat Lisa wel erg leuk vond. Even later zijn we het park uit gelopen en hebben we de taxi naar Puerta del Sol genomen. Bij een leuk terrasje hebben we wat tapas en Pinchos gegeten. Eenmaal bij het hotel aangekomen was er nog steeds weer geen koffer afgeleverd, dus hebben we weer maar eens gebeld. Dit keer was er helemaal geen koffer bij de koerier en was de koffer ook helemaal niet gevonden. Een heel raar verhaal dus, morgen maar weer eens bellen.

• 09 Oktober 2017 - 08:16

Ans En Ben:

Hallo,
    Wel gezellig zo'n park in de stad.
    Daar zie je natuurlijk ook de échte Spanjaarden. Leuk!
    misschien hoor je vandaag beter nieuws over je koffer! We duimen!
    Groetjes!!

• 09 Oktober 2017 - 14:44

Paul Verbeek:

Ron en Loes, was er maar zoiets als "find my case" dan wist je precies waar die was. Indien tijd genoeg en zin in iets leuk/lekkers, ga naar San Miquel in het centrum van Madrid. Fijne reis.
    Groet Loes en Paul

• 09 Oktober 2017 - 16:04

Marian En Hein:

Wel gezellig druk met muziek overal,
    dat wil wel ,
    wel erg jammer vd koffer ,
    hopen maar op goed nieuws dat hij snel terecht is,

• 10 Oktober 2017 - 08:23

Ron:

We zijn ook naar San Miquel geweest, was erg leuk!