Tour langs de olijfbomen - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu Tour langs de olijfbomen - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu

Tour langs de olijfbomen

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Loes en Ron en Lisa

17 Oktober 2017 | Spanje, Sevilla

Hola!
Eindelijk mag ik ook een keer schrijven.
Van papa en mama mag ik steeds niet... Ze vinden me te jong.
Daarom heb ik net zolang gewacht tot ze sliepen.

Ik heb het hier in Spanje naar mijn zin.
Ik flirt met knappe mannen, eet tapas en croissantjes en drink sapjes en water.
Mama zegt steeds dat ik goed moet drinken. Maar ik heb er niet zo'n zin in.
Ik drink wel in het zwembad. Als ik die weer tegenkom.

Vandaag moest ik bijtijds op.
Maar dat vond ik geen probleem want ik hou ervan om bij papa en mama in bed te gaan knuffelen.
Nora (mijn roze konijn) was al wakker en ik was daar een beetje boos over dus Nora heb ik uit bed gegooid.
Toen moest ik huilen want ik miste haar. Mama vond het zielig en dus mocht ik uit bed.

Ik ben daarna in bad geweest. En mama ging de tas inpakken.
Toen dat klaar was en ik in mijn buggy zat ben ik meegegaan om te ontbijten.
Ik ha een croissant hij was zo groot dat ik hem niet op kreeg dus deed mama de helft in de tas.

Daarna mocht ik nog even spelen en baby tv kijken.
Ondertussen was de meneer met de baard de auto gaan halen.
En ging papa de auto inruimen.
Mama en papa moesten weer praten met een mevrouw. Die moest geloof ik geld hebben.... ze zei dat ze een leuk restaurantje wist vlakbij sevilla.
Daar gingen we heen.
Papa hadden de auto gereden. Mama durft niet. Meestal durft ze alles, maar dit niet.
Toen we in de auto aan het rijden waren zag ik allemaal olijf bomen. Zo noemt mama dat. En toen viel ik in slaap.
Ineens stonden we stil en pakte mama mij eruit. We gingen eten.

Ik mocht ook eten. Ik kreeg spinazie kroketjes met pijnboompitten. En die heb ik zitten eten of het leven er van af hing.
Ik mocht daarna van papa en mama mee eten. Tonijn en varkensvlees.
Ik vond de tomaatjes het lekkerst.
Uiteindelijk gingen mama en ik er eerder weg want ik was het zat. Mama zei dat ik vast in de auto mocht. Dat heb ik samen met haar gedaan.
Toen kwam papa ook. En reden we verder naar het hotel. Dat moesten we even zoeken. Maar toen we het gevonden hadden mocht ik bij papa stokjes eten. Femke, Thijs, Lars en Nienke maken daar altijd kampvuur mee. Maar dat lukte me niet dus ik heb ze maar opgegeten.

Daarna wilde papa en mama nog even wandelen.
We gingen naar een drukke straat en ineens deed mama heel raar. Ze zag een soort van gebouw met een vrouw op de voorgevel die in het groen was.
Ze ging naar binnen en dronk koffie. En papa iets met chocolade. Ik mocht daar ook een slokje van.
Maar het was koud.

Toen gingen we verder en kwamen we bij een rond gebouw.
Er stond een zwart beest op en papa wilde naar binnen.
Mama niet. Die vertelde toen papa binnen was dat die zwarte beesten daar rondjes rennen. Maar waarom weet ik nu nog niet.

Ik was er al snel uitgekeken maar papa kwam maar niet.
Toen hij eindelijk kwam gingen we weer wandelen. En uiteindelijk gingen we broodjes en frietjes eten.
Nu zijn we weer in het hotel. Ik heb mijn fles leeg en ga zo sl apen. Misschien mag ik morgen weer stokjes eten of Dino koekjes.....
Doei!!!!!

  • 18 Oktober 2017 - 08:11

    Ansjovis En Ben:

    Hallo Lisa
    wat fijn dat je het zo goed naar je zin hebt in Spanje!
    Jammer dat je die stokjes niet zo lekker vond, want hoe moet dat nou met het kampvuur?
    Ik denk wel dat ik weet waarom mama zo raar deed, bij het gebouw met die groene vrouw!

  • 18 Oktober 2017 - 08:16

    Ans En Ben:

    Hallo Lisa,
    ik zie dat maar het halve bericht bij de reacties opgenomen is.
    ik ga maar gewoon verder...
    als je groter bent ga je begrijpen waarom mama zo raar deed bij het gebouw met de groene vrouw

  • 18 Oktober 2017 - 08:22

    Ans En Ben:


    Hoi
    En weer staat niet alles erop, ik denk dat er een storing is .
    het kan dus zijn dat dit niet het laatste stukje is!
    Dus...als je groter bent begrijp je mama wel !

  • 18 Oktober 2017 - 08:25

    Ans En Ben:

    Af en toe heeft ze zo'n kick nodig

  • 18 Oktober 2017 - 08:27

    Ans En Ben:

    Nog heel veel plezier in Sevilla

  • 18 Oktober 2017 - 08:29

    Ans En Ben:

    En een dikke knuffel van Siena

  • 18 Oktober 2017 - 08:30

    Ans En Ben:


  • 18 Oktober 2017 - 08:31

    Ans En Ben:

    En een dikke kus van oma en opa !!

  • 18 Oktober 2017 - 12:58

    Loes En Ron En Lisa Weijers:

    Alle berichten goed ontvangen oma!
    Ik heb al magneetjes voor je gekocht!
    Ik zoek siena overal! Is ze bij jou?
    Dikke kus terug! X Lisa

  • 18 Oktober 2017 - 15:41

    Marian En Hein:

    Hoi Lisa
    Wat leuk dat je ook mag vertellen,
    over je vakantie in Spanje.
    Je geniet er van samen met je Papa en Mama.
    En wij vinden je foto ook zo mooi.
    In het Zwembad met de mooie rode badmuts op.
    Geniet er maar van en tot je volgend verhaal.
    kusjes van Opa en Oma xx

  • 18 Oktober 2017 - 20:10

    Ans En Ben:

    Hoi Lisa
    Siena is hier bij ons!
    Dikke knuffel voor jou van siena!

  • 19 Oktober 2017 - 13:05

    Carla :

    Hallo Lisa,
    Wat een mooi verhaal en wat een spannende vakantie,
    jij geniet er ook lekker van lees ik zo!
    Papa en Mama zien ook van alles zoals een groene vrouw
    een zwart beest nou nou!
    Doe papa en mama de groetjes van mij
    en een dikke knuffel voor jou!!xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Sevilla

Madrid y Andalussia

Rondtrekken in het klein!

Recente Reisverslagen:

28 Oktober 2017

Terug in koud, zonnig Dusseldorf en Nijmegen

27 Oktober 2017

Laatste dag

25 Oktober 2017

Fuengirola en Ronda

24 Oktober 2017

Gibraltar - Malaga

23 Oktober 2017

Gibraltar
Loes en Ron en Lisa

Na Mexico, Honduras, Guatamala en Belize, Argentinie, Chili en Bolivia en natuurlijk het fantastische Colombia en Australië! Vorig jaar voor het eerst met z'n 3en naar Spanje en dan smaakte naar meer. Dus ook dit jaar naar Spanje al is het wel een andere hoek Reizen wordt omschreven soms als een verslaving. Wij hebben het verslavings virus te pakken. Er zijn nog zoveel mooie plekken te ontdekken!

Actief sinds 02 Juli 2012
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 63287

Voorgaande reizen:

02 Mei 2019 - 26 Mei 2019

Californication

05 Oktober 2017 - 27 Oktober 2017

Madrid y Andalussia

17 September 2016 - 29 September 2016

Spanje

23 September 2015 - 24 Oktober 2015

Australë

26 September 2014 - 23 Oktober 2014

Colombia the only risk is wanting to stay!

27 September 2013 - 25 Oktober 2013

Charbo

05 November 2012 - 05 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: