Cadiz - Reisverslag uit Cádiz, Spanje van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu Cadiz - Reisverslag uit Cádiz, Spanje van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu

Cadiz

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes en Ron en Lisa

22 Oktober 2017 | Spanje, Cádiz

Ik was helemaal vergeten te vertellen dat we de eerste avond in Cadiz echt verrukkelijk hebben gegeten bij pizzaria Candeleria. Authentieke pizza's helemaal vers en een echt familie bedrijf.

Zondag was er niets te beleven in Cadiz, de winkels waren dicht en we hadden gehoopt op een leuke boulevard maar die was er niet.
We zijn maar naar de kinderboerderij gelopen. Donald en Katrien waren er en ook kwik kwak en kwek waren thuis.
Daarna een hapje gaan eten bij el Faro.
Lekkere paella gegeten. Maar de ober hadden duidelijk geen zin in toeristen. .. jammer want het verpest meteen de sfeer.

Later bij het hotel een welkomstdrankje genomen. Lisa vond wederom weer mensen die kiekeboe wilde spelen, hoe gekker hoe beter!
Savonds alles weer ingepakt want morgen naar Gibraltar. Er kan nog wel een file staan voor de grens dus we rijden vroeg aan!