Airlie Beach dag 2 - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu Airlie Beach dag 2 - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Loes en Ron en Lisa Weijers - WaarBenJij.nu

Airlie Beach dag 2

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Loes en Ron en Lisa

20 Oktober 2015 | Australië, Airlie Beach

Na een uitgeslapen nachtje zijn we om 7uur opgestaan. Na een potje saai Cricket gekeken te hebben zijn we de berg afgelopen. Hier hebben we bij ons vaste ontbijtplek ontbeten. Loes nam een tosti en ik had een mini works. Als dit de kleine variant is dan ben ik benieuwd wat de normale versie is. Doordat er een cruiseschip voor de kust lag was er een markt opgebouwd. Het begon een klein beetje te druppelen en even later stak er een tropische regenbui met veel wind op. De marktlieden hingen aan de tenten om deze niet te laten omwaaien. Bij de baai staat een bord dat het niet verstandig om te gaan zwemmen. Je kunt hier door Stingers gestoken worden. Dit zijn dodelijke Kwallen die wel tien meter groot kunnen worden. Verder heeft het de hele dag verder geregend en zijn we op ons appartement gebleven. Tegen 7uur was het even droog en zijn we naar de Hoofdstraat gelopen om een visje te eten.

• 20 Oktober 2015 - 14:26

Hein En Marian:

Ha Ron en Loes

Dus de markt viel in het water.
    Jammer van het weer.
    Dat ziet er goed uit het eten.
    Groetjes van ons xx

• 20 Oktober 2015 - 17:46